19 maj 2009

Fullt upp!


Igår hade jag fullt upp hela dagen. Först besök hos BM, mina värden var bra så jag känner mig glad. :) Sedan frukost, sol och shopping med barnvagnsmaffian! Hur mysigt som helst. Snart får jag ta med min vagn också! Fick köpt en klänning och två toppar som passar nu och sen för amning också. På eftermiddagen gick jag och William på första dagen med föräldrautbildning. Det var information som jag redan läst, men jag ser fram emot nästa gång när vi ska se en film och få information om förlossning. Det känns mer aktuellt och intressant även om jag har läst om det också. Vi åt sedan på Harrys, jag tog en delikat ceasarsallad! På kvällen hade vi fotbollsbiljetter till HIF-Trelleborg som jag köpt i bröllopspresent till älsklingen. Tyvärr vann de inte, men det var kul att göra det tillsammans.


Jag har börjat få förvärkar som känns som mensvärk, är inte van vid det. Hoppas bara att det inte sätter igång för tidigt.. Får ta en lugn dag idag. Har lite träningsvärk efter mycket prommenerande och gång i trappor (flåsigt värre).


BB väskan är nästan färdigpackad, men jag kommer nog ändra lite innan det är dags att åka in. Det svåraste är vilka kläder man ska ha med till mig och bebis. Men det är skönt att vara förberedd så att man får med sig viktiga saker. Nu ska jag fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar